onsdag 18. februar 2009

Julegaver...

Her er noe av årets julegaveproduksjon. Siden jeg har vært så dårlig til å oppdatere bloggen min har jeg ikke tatt bilder av alt jeg har gitt bort...

Snurresokker og halser var det mange småjenter og gutter som fikk under juletreet i år. De blå og brune sokkene er strikket i alpakka så de ble ekstra myke og varme.

Maskemarkører er alltid kjekt å ha. Må jo lage litt til meg selv også innimellom, så disse har jeg tatt i bruk selv :)

Slike ullsokker fikk svigerbror og kona til jul, og mannen min i farsdagsgave :)



Her er et av votteparene som havnet under juletreet under produksjon. Strikket i vamsegarn og ble tovet slik at de ble varme og gode.

2 kommentarer:

Marita (rotekopp) sa...

Må bare si at de maskemarkørene e helt genial!! Du burde bynne me salg av dem. Eg bruke dem til alt eg strikke. Mye enklere å bruke dem i stedet for å surre me små garnbita her og der, som eg gjorde før. Også e dem så fin og:)

Stina sa...

Så arti at du likte dæm :)